Uppraggad på Netto


Haha, har precis kommit hem från en mataffär som heter Netto! Det är typ som Lidl fast lite bättre tycker jag!
Iaf så började händelsen redan när jag parkerade cykeln utanför. Två halvutländska killar gick förbi och jag såg att de kollade på mig och sa något på deras språk.
Jag hamnade efter de när jag skulle ta en kundkorg och försökte va lite snabb och skulle smita ifrån de, men då sträcker den ena killen ut sin arm och säger varsågod för att få gå igenom sådana där dörrar, tack sa jag och tänkte inte mer på det. Bara att jag ville handla snabbt så jag inte behövde stöta på de någon fler gång.
Jag skyndade och plocka ihop mina varor och pantade mina burkar och gick till kassan där det var aslång kö... såg killarna i bakgrunden hur de gick runt och handlade och jag tänkte att det hinner nog ställa sig någon bakom mig, men neä så blev det såklart inte. Istället kommer den ena killen (samma som förut) fram igen och låtsatslägger ner lite varor i min korg. Jag blev så paff så jag bara neeeeheeä du!
Sen stod de bakom mig och det dröjde inte länge förrän han sa, va mycket du handlar (knappt så det täckte botten på min lilla korg) och jag fortsatte med mitt neheeää. Sen frågade han om jag handlade ofta och vad jag gjorde, vilken termin jag gick och vilket område jag bodde i?!! Jag trodde kön aldrig skulle ta slut. Jag hann även få reda på att han var 27 år och jobbade som undersköterska. Efter han kommenterat min fina dialekt, som han uttalade det och frågat om jag bodde här nere själv, och jag berättat att jag bodde med min kille belv han tyst! Jag skyndade och betalde och packa ihop mina varor, sen kollade jag snabbt på honom och sa hejdå.

Det hann gå många tankar när jag var där inne, först tänkte jag att han bara var trevlig som de allra flesta här i Malmö, men sen när han frågade ut mig tänkte jag att han kommer förfölja mig... haha, lustigt var det iaf!



Nu ska jag ut och gå i det soooliga vädret!
Hoppas jag inte stöter på honom igen...

Postat av: Joanna

Hej gumman!



Den där incidenten lät nästan lite obehaglig, hoppas du slipper se honom igen som sagt..



Puss <3

2009-05-19 @ 14:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback