Slottsträdgårdens café


Min kompis Betty jobbar på ett café som ligger mitt i en stor park.
Igår var ju iofs hon ledig, så hon, Sara och jag passade på att gå dit!
Jag mötte upp Sara vid Värnhem och vi gick hem till Betty, för jag skulle förhoppningsvis låna en kuvertväska till bröllopet! Och så blev det, den är perfekt!
Utanför Bettys ingång var det någon inspelning av något slag, så när vi skulle ta våra cyklar kom det en människa och undade om vi kunde vänta 2-3 min till, för de skulle ta sista tagningen och våra cyklar hade ju stått i bakgrunden och det skulle va konstigt om de helt plötsligt inte gjorde det...


Det visade sig vara Anders&Måns inspelning, Anders körde bilen fram och tillbaka hur många gånger som helst...


Sara och Betty




Mmmm, Sara tog någon leverpastejsmacka och morotskaka!


Betty tog laxmacka och morotskaka!


 B fick en jättefin latte, med både hjärta och löv... kanske för att hon jobbar där.. hehe!


Jag tog lika som Sara och det var så jäklarns gott, tydligen är allt ekologiskt.

Nu ska jag ta och gå och ringa Mamsen!
Jempis och jag ska försöka hinna göra mycket idag, ut i det fina vädret, stryka allt som behövs strykas inför imorgon, kanske grilla och kolla på film ikväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback