Simkort, haha


Vaknade av någon konstig anledning inatt, tog upp mobilen och klockan stod på 04.18.
Lade ner telefon på det som jag trodde var mitt nattduksbord, men vipps sa det plopp och jag kände att mina fingrar blev alldeles blöta och jag fattade vad som hänt...
Jag flög upp ur sängen med min doppade mobil. Jag hade alltså lyckats lägga ner mobilen i vattenglaset...
Jag sprang upp och lossade alla lösa delar, tog fram hårblåsen och började blåsa, sen lade jag den på elementet tills nästa gång jag skulle vakna... Och det visar sig att den inte vill starta något mer.
Skit också, nu måste jag använda en "gamm" mobil.

Postat av: Gudrun

Men Karro.....stackars dig. Fortsätt o torka den, kanske det går att starta så småningom.

Kramisar/mamma

2009-05-19 @ 16:11:55
Postat av: Yurika

jag doppade min i en cider glas,en annan råkade jag tvätta i tvättmaskinen...

2009-05-19 @ 16:12:55
URL: http://www.yurika.se
Postat av: Gudrun

Men Karro...stackars dig. Fortsätt och torka den så kanske den orkar gå igång igen.

Kram/mamma

2009-05-19 @ 16:13:20
Postat av: Marie

Aj då! Vad drygt med mobilen! :(



Vad synd att jag för en gångs skull inte ska vara hemma i sommar då! Jag ska prova på att jobba på en kanalbåt i Norge. Vad ska du jobba med i Rossön?



Kram



2009-05-19 @ 17:56:58
URL: http://gossipbymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback