Ny kurs


Började en ny kurs i måndags, den verkar inte alltför rolig... Hälsa och Samhälle, en massa teorier hit och dit och massa babblande. Det som är lite intressant, är hur människor från olika kulturer ser på hälsa och ohälsa.
Vi är allt bra olika!
Kanske blir det bra tillslut?! Det ska iaf göras ett grupparbete och jag hamnade i en mycket bra grupp!
Idag har vi bestämt att vi ska vara hemma och läsa i genom så mycket kurslitteratur som möjligt, hmm... jag har så mycket annat och göra, iaf som jag vill göra! Kolla på Prison Break, gå och storhandla, ut och gå och bara slappa!
Men får nog ta mig i kragen och läsa igenom kompendiet och kolla in de inspelade (förbaskade) förläsningarna... så har jag gjort något vettigt!

Fick förresten resultat från min senaste tenta idag och det blev ett godkänt, jihoooo!


Vill du till höger sova hos mig inatt?!

Postat av: Anna

Jag kan sova på andra sidan om honom;) Vad duktig du var som klarade tentan!! Du ahr en tråkig kurs och jag en jobbig, men snart är de sommar och skoluppehåll:) Då ska vi leka!

Kram

2009-05-13 @ 15:29:38
URL: http://sambomammastudent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback