Namnsdagsbarn


Jag har ett mycket vackert namn som står i almenackan idag och är glad att mina föräldrar valde det!
Tack Mamma och Pappa!

Har precis kommit hem från skolan där jag och min grupp skrivit klart det sista, nu ska det bara fixas referenslista + framsida och lite trix på måndag och sen kan vi lämna in det!
Så det betyder att jag är ledig nu i 4 dagar! Härligt!

Jag och Jempis ska gå iväg nu en sväng på Entré och köpa hans (bröllops)skor och lite nagellack och smycken till mig!
Fick förresten lön idag från de som jag var värdinna åt här om veckan och det ska handlas upp på en supersöt väska från Lindex och kanske något annat kraffs!




Postat av: Anonym

Grattis Karro gumman! Stor kram på din namnsdag från oss alla hemma på Näset.

2009-05-20 @ 18:20:06
Postat av: Marie

Grattis på namnsdagen :)

2009-05-20 @ 22:42:21
URL: http://marieguld.blogg.se/
Postat av: Kungsa

Karolina heter dagen och vackert är ditt namn

nu har vi fått den dagen då kookar´n ska fram...

Så står det i visan, Namnsdagsvisan från annudatsumal.

Grattis från Moster.

2009-05-20 @ 22:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback