Ledighet


Efter tentan i torsdags, (som kändes gå skitbra) stack vi iväg till Lund.
Folk överallt, på tåget i parken och allra mest i bajamajakön.

Anna B  och jag väntandes på stationen


Anna B, Resi, Anna S och Bettsan, alla superglada!
Väl framme hittade vi en liten ledig gräsplätt och filtarna och vinet ploackdes fram..


Anna med sin vinbebis



Vi passade även på att kika runt och se egentligen hur mycket folk det var, men vi tappade räkningen...


Smockat


Betty och Sara i vimlet


Jordgubbar hade jag med mig, mumma!


Fina tjejer i skuggan, men sen kom sooolen


Betty och Anna på en vacker grusgång


Jag och Sara


Puss och mys i solen


Resi och Anna


Betty skojade till det lite med en rumpa


Sen upptäckte vi att en fågel bajsat på henne...


Sara gillar brillor


Sara och henns kärlek Johannes

Sen drog vi vidare till ett annat ställe där vi kunde få va lite i fred och spela brännboll och grilla


Wihooo


Korvar, halloumi och spett grillas för fullt


Jens, mitt hjärta var också med


Kvällen avslutades i en studentkorridor där Jens och Patrik verkligen släppte loss i soffan...
Vi tog sen taxi hem till Malmö och jag gick raka vägen hem till sängen medans J, P och T dansade vidare...

Igårkväll hade jag och Jens en supermysig kväll, vi hyrde två mycket bra filmer och smaskade på både godis och chips!
Nu ska han väckas och kanske kan vi ta en promenad i det vackra vädret.

Förresten är jag ledig nu ända fram till den 11 maj. UNDERBART! Inget alls att läsa. Vad ska jag göra alla dessa dagar?!

Postat av: Gurun

Snacka om studentliv.....

Va´mycke folk! vart kommer alla ifrån?

Det ser väldans härligt ut.

Kramisar/mamma

2009-05-03 @ 16:42:14
Postat av: Joanna

Hej gumman! Vilka underbara sommarbilder! :)

Saknar dig en massa.



Puss Puss <3

2009-05-03 @ 20:50:50
Postat av: Joanna

Hej gumman! Vilka underbara sommarbilder! :)

Saknar dig en massa.



Puss Puss <3

2009-05-03 @ 20:51:31
Postat av: Marie

Halloj! Vilka härliga vår (sommar)bilder! Att det kan va så mycke folk ute på en torsda! Liiite mindre trångt här i Pite ;)

Mår du bra? Hoppas vi ses nått i sommar, Rossön nått? Kram

2009-05-07 @ 12:19:54
URL: http://gossipbymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback