Last night


Hade vi middag för Patrik och Therese, lite avsked... jag åker ju redan på fredag och de flyttar upp till Umeå i mitten av juni så vi sa lite hejdå igår!
Vi åt massvis med god mat och jag hade gjort en jordgubbspaj till efterrätt som smakade underbart!




Myspys framför den besvikna Robinson-finalen... jävla sämst Ellinor! Buuu!


Tur att jag har min egna frissa som fixar mig fin jämt! Synd att hon ska flytta alldeles för långt bort..

Mötte upp min kära klasskompisar och vi gick på Inkonst där vi dansade och hade roligt!


En bild från nattens toalettbesök!


Postat av: Anna

Den godaste pajen!! Ja, vi skrek när Jarmo inte vann.. Vem fan är ellinor??????? Dåligt, dåligt.. Kramis

2009-05-31 @ 21:58:55
URL: http://prinsessanodockan.blogg.se/
Postat av: Gudrun

Jag ville att Anna skulle vinna eller Jarmo, inte Ellinor......jag säger som du, vem är hon???

Pajen ser smarrig ut. Roligt toakort!

Kram/Mamma

2009-05-31 @ 23:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback