Får man äta glass varje dag?


Nu har det börjat mulna på och jag har också kännt av en och annan regndroppe nyss när jag tog min promenad!
Jag borde skämmas över att jag skriver att jag tycker det vore skönt med en molnig/regnig dag... men jag längtar lite efter och sitta inne en hel dag för att det regnar ute. Nu har vi varit tvugna att gå ut varje dag, bara för att det har varit kanonväder!
Kanske får jag min önskan i genom nu.

Glass har verkligen blivit min favorit under dessa varma dagar, jag har smakat allt från den nya magnum temptation (som var väldigt god, men hur mini som helst?!) till vanlig big pack glass med hjärtströssel!


Min hemmaglass

Ni skulle ha sett min power igår, jag städade i princip hela lägenheten. Dammtorkade, dammsög, tvättade och skurade till sist golven. Jens vill att vi alltid ska göra det när vi städar. Men jag tycker det är lite extrajobb, men det luktar så gott efteråt så igår gjorde jag det så han blev nöjd. Han jobbade natt inatt och sov nästan hela dagen, sen var det bara att kliva upp och göra sig i ordning igen för han började 17 nu ikväll. Tråkigt när han jobbar sådär, vi hinner knappt umgås!
Men imorgon är han ledig och jag med, så då tänkte vi cykla iväg på pasta-lunch-restaurangen och kanske hitta på något annat skoj!

Glöm ej Filip&Fredrik ikväll klockan 21 på kanal 5!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback