Bröllopet


Allt var fantastiskt igår!!
Vackert och Genomtänkt!


Brudparet påväg in i kyrkan


Vigselakten


På väg ut...


Ute på trappan, omringad av såpbubblor...


och ris som kastades!


Familjen Norvenius


Kyss


Bruden med sina tärnor=systrar


Bruden med hela sin familj!


Den vackra Bröllopsbuketten


Jag och Ulrika


Älskar det här kortet, så mycket fiiint på en och samma bild!


Jag och Jens <3

Festen hölls i Frimurarhuset och salen/rummet var fantastiskt!


Jag och Jens fick sitta nära varandra och hade verkligen trevliga bordsdamer


Jens med sin bordsdam Anna


Johannes (Ulrikas syster Helenas man), Ulrika (UlrikaBrudens brors sambo) och jag

Det var mycket skoj, lek och tal!

Här var brudgummen borta och då klingades det i glasen och alla killar fick springa och pussa på bruden!


Ulrika, Johanna, Helena och jag utanför damernas... alltid lång kö!

Bruden visste vad vi tjejer behövde... på toaletten fanns allt från treo, plåster, tamponger, säkerhetsnålar och smink!






Här hölls det ett vacker tal och ljus tändes


Brudens far och Jens


Johanna, Ingrid (Brudens mamma och min mammas kusin) och jag


Här redovisas Johans svensexa


Här ska det lekas, brudparet fick ta av sig skorna och frågades ut om olika saker,
exempelvis vem som tar initiativer till sex? Och så höll de upp den skon på vem som gör det osv.


De var väldigt eniga


Bröllopsvals


Kompisar


Jag och Ulrika


Här ska buketten kastas...


Den åkte först upp i kristallkronan och sen...


Fångade Johanna den :)


Sent på natten fanns det helt plötsligt hamburgare på plats. Så Jens drack vin och åt hamburgare, god blanding..

Sen tackade vi för oss och gick faktiskt hela vägen hem.

Jens var duktig och klev upp imorse och stack iväg på jobbet!

Både dagen, kvällen och natten var helt magiska! Tack för ett underbart minne!



Postat av: Mamma

Oj vilket vackert brölopp!!

Brudbuketten var sagolik, bruden och brudgummen också. Kul att ni tjejer bar rosa klänningar. Du får verkligen uppleva allt möjligt.

PoK/mamma

2009-05-24 @ 16:55:11
Postat av: Kungsa

Vackert och nästan sagolikt... vilka vackra unga kvinnor ni tremänningar är. Det måste ha varit en upplevelse för dej Karro och kanske för Jens också.

Kanske smittar det!!!???

PoK från Moster

2009-05-24 @ 19:24:14
Postat av: Marie

Woooow.. riktigt fina bilder! :)

2009-05-28 @ 02:48:37
URL: http://marieguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback