4 år


Idag firar jag och Jensen årsdag, eller vad man nu ska kalla det! Helt sjukt vad tiden går fort!
Och lika tokig är jag i hans ögon, hår och allt idag som jag blev de där dagarna i maj för 4 år sedan...


Denna kväll var den bästa, det var då jag fick min första kyss... (Det är jag som är längst till vänster om ni inte fattat det...)

Sen dessvärre har den första bilden på mig och Jens tillsammans försvunnit, men den lever kvar i mitt minne...
Jag hade ju ingen kamera heller under sommaren 2005, sen blev det Usa och kan inte hitta några foton före sommaren 2006. Kanske i mina album som är i Jämtland...


Jens med Tassa och Viva så små




Fiskarn




































Detta kort tog Robert på J och har fixat till det väldigt snyggt!


Snygga kostymen provades häromdagen och då var ett måste att leka Christian Bale i American Psycho, därav borrmaskinen...


Jag Älskar Dig mitt hjärta!

Postat av: Gudrun

Men gullaligen vilket kärlekspar!<3<3<3<3<3<3

ÖNSKAR ER ALL LYCKA!/Mamma<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-05-22 @ 07:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback