Snart färdig


Vilka dagar vi haft..
Utgång i fredags, roligt roligt.. vilket kanske inte var så smart eftersom vi flyttade hur många grejer som helst igår.. vi var trötta redan innan vi börjat. Men när det var klart kändes det riktigt bra. Tack till Johan som körde den stora brumbrumbilen och hjälpte oss med allt bärande!!

Vi sov i gamla lägenheten inatt och Jens och Johan stack nu tidigt imorse upp mot H-sand.
Så nu ska jag städa ur och snart åka och börja pyssla i din nya lägenheten.

Det är sååå tyst här, jag har vasaloppet i bakgrunden och heja heja Robin!


Mmm, middag på mando i fredags. Jens med sina älskade lökringar..

Sandberg & Klein

Fina killar, jag saknar er redan faktiskt!

Postat av: Anna

Jag tror jag måste komma till er kanske bara för att smaka de berömda lökringarna;) Saknar dig/er!! Hoppas jag snart har råd att flyga till er. Kramis

2009-03-01 @ 13:52:43
URL: http://sambomammastudent.blogg.se/
Postat av: Gurun

Snygga killar:)

Nu vill jag se bilder från nya lyan.

Kramisar/mamma

2009-03-01 @ 20:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback