Skratt förlänger livet


Vad vi har skrattat denna helg! Oj, oj och helst igårkväll. Det var superkul att vara på krogshow med Majsan och Tess. Killarna hade en toppenkväll på konserten också. Efter krogshowen tog vi oss ett glas vitt på en liten pub som heter Bullen, sen åkte vi hem. M och G gick och la sig och vi unga människor gick på BigBowl och bowlade sista halvtimmen innan de stängde..
Det har även ätits en massa gott och vi har bakat och stått i!

Här är lite bilder från helgen


Min gooood filmjölkslimpa


Fint folk på väg in till stan

 
Lunchtajm


Goda chokladmuffins


Tess och Majvor på krogshowen, där vi hade med oss eget vin, ost, kex och massa annat gott.
Det var ju picknick-krogshow!


Alla vi tre innan starten


Majsan fick kramas med en av komikerna


Och jag med en annan, Jesper från Pangprego i P3


Idag har två av fyra galningarna åkt hem, Johan och Tess tog tåget hem till Kalmar.
Majvor och Gunnar åker imorgon!

Jag har nu suttit och läst ett tag efter två dagar utan att ens öppnat böckerna.
Kändes riktigt bra att ha tagit en lite paus, nu kämpar jag som attans denna vecka inför fredag..


Postat av: Gudrun

Karro va jag längtar tills du kommer hem!

Va mysigt ni verkar haft det i helgen och vilka bakverk....fiiina. Kramisar/mamma

2009-03-30 @ 10:06:57
Postat av: Anonym

Vilken helg ni haft och jag håller med din mamma, att bröden och muffinsarna ser fina ut:) Håller även med henne att jag längtar tills du kommer hem o efter att barnen ska få träffa dig/er!! Och så sist såklart: Heja, Heja, bara några dagar kvar och det kommer gå superbra och sen är det ÖVER!!! Hör så härligt det låter;) Stor Kram

2009-03-30 @ 16:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback