Mycket gjort


Det är härligt när jag känner att jag fått saker gjort.
Vi var duktiga och möttes på skolan imorse runt 10 och kom hem nu efter 16 idag! Att få diskutera och gå i genom saker tillsammans och ställa dumma frågor är superbra. Och prata en massa strunt och skratta!

Jens stack iväg och träna nu och jag kollar på greys, sen ska vi iväg till min klasskompis Anna och låna en madrass inför helgen. Buss får det bli, för inte kan jag lyckas ta en madrass på cykeln?! Neä!


Postat av: Anna

Tusen tack för receptet!! Nu blir det riktig sallad för min del.. Ska jag vara ärlig så visste jag att jag skulle få ett recept av dig:) Tönkte tillomed skriva det längst ner i inlägget hahaha Hur är läget annars??

2009-03-24 @ 20:11:48
URL: http://annakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback