Motivation, tack


När jag behöver det som mest är det bara borta.. jag hittar på andra saker och ser allt annat som måste göras istället för att plugga just nu. Det är inte det att det vi nu håller på med är intressant, för det är det verkligen, men det är bara så himla mycket. Och imorgon och på fredag kommer nya saker igen.
Men nu är det bara lite mer än två veckor kvar, sen får jag lite ro i kroppen och huvudet.

Igår gjorde vi något roligt iaf, vi fick träna att ta blodtryck på varandra. Det är rätt svårt att höra, men jag hoppas jag blir bättre på det sen. Idag passade vi på att träna på det igen och även injektioner och venprovtagning. Jag tycker det är roligast att sticka. Men tänk den dagen jag ska göra det på rikigt... ooooooj oooj, vad nervöst! Nu sticker vi i så kallade låtsats armar och rumpor..


Postat av: Gurun

Du kommer att bli en hejare på att sticka.....

Jag gillar det också, fast oralt.

Längtar tills du kommer hem!

PoK/mamma

2009-03-18 @ 18:39:41
Postat av: Joanna

Hej gumman! Jag förstår att motivationen vacklar ibland, jag har känt likadant... Bara att bita ihop så ska du se att det blir mindre plugg sedan!



Läskigt med blodtryck.. Ingenting för mig d där.. :P



Imorn bär det av till GBG för min del...



Puss på dig <3

2009-03-18 @ 21:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback