Fina fisken


Jag är en duktig flicka jag. Fick tillbaka min hemtenta som jag lämnade in för ungefär en månad sen. Och alla de tre delarna klarade jag. Jippie! Känns så attans skönt!
Jag skulle nog ha belönats med en guldstjärna om nu de hade använt sådana som de gjorde i lågstadiet!


Igår damp det ner det sötaste paketet jag fått i min nya brevlåda..


Jag förstod på en gång vad det var och vem det var ifrån..


TITTA, vilka fantastiskt fina vantar, helt underbara. När ska jag våga använda de här?!!
Hon som gjort de här till mig är min kära Moster ----> djupudden.blogspot.com som är så duktig!!
Tack ännu en gång för det här konstverket Moster!


Små söta detaljer

Nu ska jag och Jempis "fira" med lite lunch ute och sen kanske besöker vi någon second hand!

Postat av: pap

va duktig du är.hälsa,jens att storfiskarna väntar på han.

2009-03-13 @ 13:22:58
Postat av: Anna

Du har en duktig moster!

2009-03-13 @ 21:25:09
URL: http://annakjonsson.blogg.se/
Postat av: Kungsa

Ett ord för känslan av att klarat tentor måste vara SKÖNT och axlarna ramlar ner på rätt plats, va?

Grattis.

Jag är hemma på Djupudden nu och har det rätt grett.

Har nyss matat småfåglarna och busat med vovvarna ute. Det är livet på en pinne det.

kram från M.

2009-03-14 @ 07:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback