Vilken värme


Har nyss kommit hem från jobbet! Hela veckan har gå jättebra och väldigt fort! Och nu äntligen får jag ha helg!!
Hos en vårdtagare idag var det 35 grader varmt i solen.... helt sjukt varmt! På en gång nu när jag kom hem hoppade jag i ett par shorts och bikini, känns nästan som att jag skulle vilja bada, men det är ju rätt kallt i älven... kanske sen!

Imorrn drar jag till Ösd med mamsen, papsen och Kajsa. Jag ska fönstershoppa och flirta med mamma och pappa så kanske jag kan få med mig någon påse hem! Sen ska jag på ExpoNorr och träffa mina duktiga tjejkompisar Anna och Katta som har startat ett eget företag! Hinner nog även träffa Jasmine och Joanna en sväng!
Vet inte hur länge sen det är sen sist!

Nu ska jag ut och inte sitta här och hänga...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback