Storfrämmande


Det är inte ofta man får så fint besök som jag fick ikväll!
Anna, Hailey och Noelle kom och gjorde ett besök på Näset!

Vi har lekt med små dockor eller Hailey spelade teater för oss.


Här syns bara Rödluvans huvud och Bell eller vad nu hon heter som är med i Skönheten och Odjuret


Här tittar även Hailey fram och några fingrar


Sötungarna

Vi lekte med Tassa...


Hailey gjorde vacker tass med Tassa


En gång till!


Såååååå sött kort!


Roligt var det :)

Och vi hann även med att leka kurragömma som var så jäkla roligt!
Anna gömde sig en gång på ett skitbra ställe så hon skrämde både mig och barnen när vi hittade henne.


Här räknar tjejerna.... till tio, så det gällde att gömma sig snabbt!


Vems fötter gömmer sig där under??!


De här busfröna såklart!

Precis innan de åkte hem hann vi läsa i en bok och sjunga sånger


Det var såååå roligt att ha Anna här en sväng med sina underbara barn!
Tur att de ska vara hemma hela den här veckan också!
På onsdag när jag är ledig hoppas jag att vi kan fara ut och cykla.

Postat av: Anna

Det är så roligt att hälsa på dig också, eftersom du är en så bra lektant:) Ja, inte bara därför förstås men det är en stor fördel!! Vi ses i veckan:) KRAM

2009-06-15 @ 08:28:17
URL: http://prinsessanodockan.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min lilla tävling bland annat ett par fina skor

Postat av: Amanda

Hej karolina! :)

Har börjat blogga igen :D

amandanisse.blogg.se

Kram Amanda

2009-06-17 @ 19:38:45
URL: http://amandanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback