Fy fan vad äckligt


Jag har gjort bland det äckligaste man kan göra nu ikväll...
Det har varit stopp i vårt toahandfat under en lång tid, vattnet har sakta, sakta åkt ner.
Och ikväll bestämde jag mig för att "rensa" det.
Hade aldrig gjort det förut så jag googlade fram en sida som var skitbra, kan verkligen tipsa.
http://www.hobbyman.se/rensa-stopp-i-avloppet/
Men det var inte roligt. Det stank som bara den och var hur mycket slem och skit som helst. Fy fan!
Men nu rinner vattnet rakt ner!
Varför har jag inte gjort det tidigare kan man ju fråga sig?!

Postat av: Gudrun

Du är en riktig "handyman"!

Det sitter inte fast den som är löst inte.....

Heja på Karro, du är bäst!

Kramisar/mamma

P.S Snart ses vi!

2009-06-05 @ 19:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback