Första dagen på jobbet


Då var första dagen avklarad. Inte för att jag jobbat länge idag, men de timmar det var!
Dagen har verkligen gått fort!
Det var ju tänkt att jag skulle följa med och kolla på balen i Ström ikväll, men kände att jag inte orkade.
Dessutom är jag lite frusen. Har ju varit världens skitväder idag.
När jag åkte på jobbat imorse snöade det. SNÖADE, den 8 juni???!

Igår hade fick jag besök av Frida en sväng som hjälpte mig och baka bullar!


Smula jäst...


Degen jäste och jäste..


Frida var så duktig!

Sen hann vi såklart med en tur med hundarna också!




Kompisarna Tassa och Frida!


Vacker tass

På kvällen åkte vi hem till Frida för Anna och småtjejerna hade kommit hem.
Amanda var också där med sin söta lilla valp!


Mamma klämde och gosa med honom!

Glömde bort och knäppa kort på barna, så det får bli en annan dag för nu ska de vara här ett bra tag!


Postat av: elinkusin

men karro!! hur många skopar har du??

2009-06-08 @ 21:48:30
Postat av: Marie

Ha en mysig sommar i Rossön! Det är ju förbaskat tråkigt att jag inte är i Backe för en gångs skull. En missmatch! ;) Kanske ses Fjällsjömarknan/Dunder? :)

2009-06-10 @ 17:42:08
URL: http://gossipbymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback