Flugjägarna


Jag började inte förrän 13.00 igår så då hann jag med en hel del.
Gick på promenix med voffsingarna och cyklade in på byn och hälsade på hos Anna, Hailey och Noelle.
Där fikade vi en massa gofika och spelade råttfällan som barna tyckte va så roligt!


Noelle grejar med spelet


Hailey fikar cokladmuffins så hon har choklad på tänderna :)

Vi smög på flugor och försökte få ihjäl någon och en lyckades vi ta med flugsmällan!

Flugjägarna i högsta hugg!


Börjar inte förrän 13.00 idag igen, så nu ska jag ut och gå med hundarna.
Och kanske hinner jag tvätta lite!


Postat av: Josse

Karro du är världens mysigaste människa och kommer att bli världens bästa mamma en vacker dag!

Jag saknar dig och hoppas att vi hinner ses nåt i sommar! Annars får vi ta å träffas nåt i Skåne i höst du, jag och Linna!

Sköt om dig!

Massa pussar och kramar!

2009-06-11 @ 12:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback