Måndag och ledig


Härligt det är och få vara lite extra ledig ibland!!
Mamma och jag passade på att åka till Backe på apoteket.. jag har nog gått och fått ögoninflammation mitt upp i min förbasakde förkyldning också, så nu är ögonsalva inhandlat! Hoppas bara det försvinner nu, jag ser mongo ut.
Hes är jag fortfarande, men det börjar iaf bli bättre.
Köpte en fin plåtburk på apoteket som jag tänkte ha nere i Malmö med alla tabletter, plåster och grejer!


Söt va?!

Vi var även in på Katarinas bod, men där försökte jag inte hitta något jag ville ha och det gick bra!

Vi har börjat packa massor här hemma nu, det börjar se konstigt ut på vissa ställen. Och i mitt rum luktar det lite bibliotek, för det står en massa lådor med böcker i..
Jag har gått runt och knäppt en massa kort på alla rum så jag ska ha de kvar för framtida behov nrär jag längtar efter Näset och detta hus!

Nu måste jag kila ner till ugnen, där väntar kesobullar på mig!

Postat av: elinkusin

Jättefin låda ju. En sån skulle jag också behöva till medikamenter. Just nu ligger allt i en förliten glasslåda.

2009-07-14 @ 09:56:16
Postat av: Josse

Åh, vilken söt låda, tror jag måste köpa en jag med :)

2009-07-17 @ 23:09:49
URL: http://lawyerbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback