Tillbaka i Malmö


Då var jag tillbaka både i Malmö och på jobbet!
Det var splittrande känslor igår när jag och Jempis klev in i lägenheten.. både roligt och jobbigt på samma gång.
Jag vet ju att allt där hemma också blir vardag och alla är inte lediga och kan ha roligt jämt.
Nu blir det nya tag här i Skåne.
Idag har jag ringt runt en massa, både på jobbet och nu på mina raster.
Det är så mycket som måste fixas innan skolan drar igång och självklart måste jag stå i telefonkö överallt.
Men det går framåt!

Imorrn är både jag och Jens lediga, så ikväll ska vi kanske gå på bio eller ladda hem någon film.
Och sen får vi sova ut imorgon!!
Skönt med en ledig dag till.

Bilder kommer en annan dag!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback