Pirrigt


Det närmar sig med storsteg. Imorgon ska jag börja på riktigt!
Med möte och kårinformation!
Första veckan kommer nog bara va en massa information och själva föreläsningarna och läsa börjar ännu nästa vecka.

I fredags var ju min sista dag som heltidare på jobbet! Jag fick värsta avtackningen med både blommor och paket!
Det var väldigt gulligt och jag blev verkligen glad!
Jag hade även bakat kladdkaka som vi mumsade på.


Att blommor kan göra mig så glad


I paketet var denna passande bok

Jag kommer nog förhoppningsvis få jobba lite extra som timmis på Relacom.
Men självklart kommer studierna gå först!

Jens kom inte hem förrän runt 18 i fredags så då hade jag gjort mat och senare på kvällen hade jag en liten överraskning.


Mmm, vin, ost och vindruvor!

Skönt att somna med lite vin i kroppen!

Igår, lördag gick vi en runda på stan!
Köpte en ny söt almenacka som var på halva reapriset. Vilket var perfekt!
En present till min lillasyster som snart fyller år!

När vi kom hem hörde vi att det blev värsta livat nedanför vår lägenhet och då var det dags igen.
Demonstration mot kriget i Gaza!
Var även det förra lördagen..




Mycket folk och väldigt livat!

Idag ska vi åka och storhandla på antingen Ica Malmborgs eller Willys.
Vi tänkte även ta oss en tripp till min skola, så Jens får se var jag håller hus de kommande åren..
Ha en bra söndag!

Postat av: Gurun

Oj,oj, oj vilka demonstrationer du får se.

Du lever verkligen mitt i händelsernas centrum.

Fina blommor, ranunklar skulle jag just skriva om på min blogg. Det är en nyupptäckt (för nåt år sen) skönhet för mej, den är verkligen vacker.

Lycka till i morgon, puss o kram/Mamma



2009-01-18 @ 10:40:52
Postat av: Anna J

Lycka till på skolan Karro! Saknar dig! <3

2009-01-18 @ 16:20:28
URL: http://annakjonsson.blogg.se/
Postat av: Maria mitt i byn i Rossön

Lycka till Karro på din resa till sköterska, det blir både spännande och jobbigt men du har verkligen de rätta kvalifikationerna för att lyckas utan tvekan,det käns tryggt att bli gammal och få bli vårdad av såna som dig/Kramar från Maria

2009-01-18 @ 18:23:37
Postat av: Joanna



Hej gumman! Hoppas allt går bra för dig idag.

Tänker på dig vännen.

Puss Puss <3

2009-01-19 @ 11:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback