Första dagen


Först och främst: Tack för alla fina kommentarer, de värmer i hjärtat!

Jag har alltså klarat av första dagen i skolan!
Rätt mycket information och yrande hit och dit. Man vet ju inte vart allting ligger.

Har kollat upp ännu mera information nu när jag kom hem.
Lite hur kommade kurs ska bli, skaffat mig datorid och skrivit ut ett nytt schema!
Känns fortfarande pirrigt, men idag kan jag iaf fler namn på personer i klassen än vad jag kunde efter uppropet.

malmö högskola logotype


Nu väntar jag på att Jens ska komma hem och då ska vi laga pannkakor till middag!

Postat av: Hanna

Skönt att höra att det gick bra idag Karolina! Vi saknar dig här på jobbet, hoppas att du kommer och jobbar någon kväll snart! Kram Kram

2009-01-20 @ 15:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback