Present till mig själv


Inget paket än så länge.. mamma och pappas paket verkade inte vilja komma med brevbäraren idag, så jag får vänta till på måndag!

Så jag har nu istället varit iväg och köpt mig en egen present.


Vilken snygging va?! Min torso!

Jag har nu lekt färdigt med honom för idag och väntar nu på Jens som ska komma hem från jobbet. Då ska vi äta tacos och kanske en tårtbit. Sen tänkte vi gå ut och ta något glas av något slag..

Postat av: Josefina

En halvtimme sen... Men grattis på födelsedagen!! :)

2009-02-21 @ 00:32:27
URL: http://lawyerbitch.blogg.se/
Postat av: Gurun

Wooowh, vilken häftig grej! Det gjorde du rätt i att presenta dig själv med en sak man vill ha.

Hoppas du hade en bra födelsedag, kramisar/mamma

2009-02-21 @ 09:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback