Massa gott


Vilken dag jag hade igår, strålande väder och underbart sällskap <3.

Vi började med att baka semlor igår, bullarna blev riktigt bra!



Och de färdiga semlorna var såååå goda



Vi provade också på att baka foccacia igår, ett bröd jag länge velat prova..


Innan gräddning




Färdigt resultat

Och det var också väldigt gott!!

När vi var ute och gick i finvädret såg vi kaniner..




Jens ser en till



Kvällen avslutades med middag på Kamaki


Det här var sååååå mumma

Idag ska min dag spenderas i böckerna, Jens ska iväg och jobba, så jag ska passa på att läsa hela dagen.
Inte gå utanför dörren en enda gång.

Postat av: elinkusin

oj vad mycket god mat!!! Semlorna och brödet såg jättegoda ut!

2009-02-15 @ 17:54:22
Postat av: Gurun

Smaskigt, en semla skulle inte sitta fel efter min middag, hihihi. Stekt fläsk och vitkål.

Kram/mamma

2009-02-15 @ 18:47:29
Postat av: Elin

Ja du Karro, är det nån blogg jag blir hungrig av att läsa så är det din! Det såg gott ut med en semla. Kram!

2009-02-16 @ 22:39:20
URL: http://enpiggelin.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback