Jag skulle vara bättre pizzabagare


Underbara härliga helg! Seminariumet gick bra igår och jag firade med en shoppingrunda!
Lite senare under kvällen kom Betty, Sara och Anna till mig och vi hade väldigt roligt!


Sötnosarna

Vi tog oss ut tillslut på något litet ställe, där vi drack någon drink och dansade!




Imorse när jag vaknade och tittade på Jens fick jag mig ett gott skratt... Han var också ute igår på någon jobbfest och kom hem efter mig inatt. Jag märkte ingenting för jag sov nog som en stock.
Men han hade bara lagt sig rakt på täcket med alla kläderna på och armarna i kors.

Nu har vi frossat i varsin pizza, som även denna gång blev en besvikelse. Jag har konstaterat att det inte finns en pizzeria här i Malmö som kan göra en riktigt god pizza. Fy fan. Jag saknar Daffys i Ösd!

Ikväll ska vi mysa och äta massa slisk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback