Godkänd


Nu är jag iaf godkänd i basala hygienrutiner och personlig hygien!
Känns som klockan är mer än vad den är. Vi har hållit på hela förmiddagen, men skönt att det är klart iaf! Har även lämnat in hemtentan och vet inte riktigt hur jag känner mig. Skönt att den är inne, men jag funderar om jag verkligen har fått med allt och gjort mitt bästa?!  Hm, jag tror det iaf.
Jag ska försöka släppa det här nu och bara ha en underbart skön ledig helg!
För på måndag börjar en ny kurs.

Tror jag ska ta mig en sväng inne på triangeln och köpa en pärm, ska sätta in alla papprena och grejer för den här kursen, som nu är över!


Postat av: pap

grattis på födelsedagen karolina.

2009-02-20 @ 08:58:09
Postat av: Jens

Grattis på din födelsedag Älskling!!!!!

2009-02-20 @ 10:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback