Fullmåne


Har både läst och hört att det varit fullmåne antingen inatt eller natten innan.
Kan det vara så att det är därför jag sovit så jäkla dåligt. Och drömt en massa.
Jag som alltid brukar kunna somna på en gång och sova som en stock!
Igårnatt vaknade jag hur många gånger som helst och sov väldigt oroligt.
Konstigt att kroppen isåfall kan känna av det.


Jobbar hela dagen idag, känns konstigt att sitta här i 8 timmar, när jag är van att jobba för mig själv!
Men när jag kommer hem idag ska det lagas lasagne, mums vad gott!

Postat av: Kungsa

Vill bara säja HEJ.

Fullmånen lyser även här så hela vår värld är blå/vit.

Kram från Moster

2009-02-11 @ 04:55:57
Postat av: Gudrun

Du vet väl att månen avger mycket energi vid fullmåne. Det är därför du inte kan sova, du är full av energi och får ingen ro. Jag tog också kort på månen i måndagsmorse när jag for på jobbet, den var så stor och häftig. Har inte hunnit satt ut den på bloggen än som det var tänkt.

Tusen kramar<3<3<3<3<3mamma

2009-02-11 @ 09:26:32
Postat av: Gudrun

Du vet väl att månen är full av energier, det är därför du blir så pigg och energisk och inte kan sova. I måndagsmorse på väg till jobbet stannade jag och tog kort på fullmånen, den var så stor och fin. Har inte hunnit satt in den på bloggen än, den kommer. Kramisar/mamma

2009-02-11 @ 14:09:38
Postat av: Anonym

2009-02-11 @ 14:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback