Enkelrum, tack!


Vilket liv det är här. Jag får verkligen ingen ro i kroppen. De spelar rockband och sjunger. Tror att de är värsta bandet..
Men lite roligt och se på att de faktiskt använder sin fantasit och visar sina talanger... haha!



De har tom. klistrat fast micken på dammsugarslangen så de kan göra allt samtidigt..

Nu ska vi ut på stan och handla, äta ute ikväll och sen ska vi ut på ett ställe där nöjesguiden har sin stora årsfest :)
Min snälla klasskompis Betty har fixat biljetter åt oss!

Jag har varit på skolan en sväng imorse och haft läkemedelsberäkning.. synd att min hjärna inte är byggd för matte, då hade allt varit mycket lättare..

Trevlig helg!

Postat av: Anna

Heej Karro! Vad snäll du är! Mitt hår är egentligen en risbuske:P:P hahaha. Har du något inplanerat besök till jämtland snart? Jag och Jaasis och Katta skulle gärna vilja ha ett besök!

2009-02-27 @ 14:58:31
URL: http://annakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback