Otur med cykelrackaren


Såklart har min cykel strulat igen... den här gången var det framdäcket som inte ville som jag!
Det har varit dåligt med luft i det flera dagar och när jag cyklat har det gått sååå tungt.
Idag var jag alldeles svettig när jag var framme där jag skulle vara. Då bestämde jag mig för att lämna in den..
Precis när jag var utanför min kära cykelservice butik var det en kille som också skulle lämna in sin cykel och han tittade på skylten och sen mig och sa: Är det sant att det bara kostar 99:- och tar högst 30 min. Jag svarade: Jag hoppas det!
Och för mig visade det sig att det kostade bara 99:- och tog bara 10 min.
HUR BRA SOM HELST! Nu cyklar jag fort som fan igen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback