Min Glitterfest


Glitterfesten blev verkligen lyckad och jag hade jätteroligt!
Alla hade varit seriösa och tagit på sig något som glittrade eller glänste!


Jag var redo som bara den för glitterfest!!


Johan med silverslips gömde sig.. man kan nästan tro att han var folkskygg...


De första som kom var Mikaela (till höger som är från Ö-sund) och hennes kompis Vesna!


Sen  kom Anna och Bodil


Och Anna B såklart!


Jag och Anna blandade bål


Rezi och Johannes gillade min fest :)


Anna och jag


Underbara Sara får avsluta, hon är så rolig... här testas en trampcykel som stod i ett cykelställ... förstår inte var röken kommer ifrån..

Postat av: Gurun

Vilken fest, glittrigt värre. Ni verkade ha superkul. Snart kommer du, roligt! Kram/mamma

2009-12-15 @ 19:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback