Har inte tid med detta...


En vecka sen jag bloggade och det betyder att jag har annat roligt för mig, men nu ska jag komma igång igen!

Är nu i H-sand igen, sista natten. Imorgon bär det av till S-svall där tåget avgår 8.08. Är framme i Malmö vid 17 och då måste jag hem och byta om snabbt som attan för att sen ta tåget/bussen till Lund för att fira det nya året med mina kära vänner som ordnat allt!!!
Jens ska jobba hela natten lång.. duktiga han.

JULEN min har varit alldeles underbar... Hur bra som helst!!
Synd bara att det ska gå så snabbt när man har roligt.
Jag älskar verkligen min bästa familj, släkt och vänner!
Bilder kommer någon annan dag.

Postat av: Josefina

Hej!



Haha, vi hade riktigt skoj! Men Marre blev lite åksjuk på vägen till Ström...! Så de va trist! :/



Hoppas du hade en toppen jul! Vi få hitta på nåt skoj nästa gång vi är i krokarna båda två! :)



Kram!

2009-12-31 @ 18:15:04
URL: http://lawyerbitch.blogg.se/
Postat av: Anna

Vu älskar dig med:) Gott nytt år på dig, hoppas du har en rolig kväll ikväll!! Stor KRAM

2009-12-31 @ 23:08:49
URL: http://prinsessanodockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback