Rödvinbärsgelé


När jag var liten minns jag att jag gillade och plocka rödvinbär för att man fyllde en hink så snabbt!
Så igår bestämde jag mig för att plocka tre liter så jag kunde göra gelé...
Men vilket projekt det blev!
Jag höll på att bli tokig på brännmyggen och vi hade dåliga vinbärsbuskar.
Fick iaf ihop min hink och pappa hjälpte mig att koka ihop.
Den provsmakades idag till köttet och den fick mer än godkänt!


Härliga bär


Väntan..


Färdig packeterade!

Postat av: Kungsa

Duktigt Karolina!!!

Nu fattas bara älgkötte´ och det fixar väl mamma!

Skrivbordet blev ju jättefint och du kommer säkert att trivas med det nere i Malmö.

Kram från Moster

2009-08-19 @ 21:29:11
URL: http://djupudden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback