Mycket som händer...


Dagarna rullar på så fort..
Vet inte hur många gånger vi varit till nya huset med en massa ved och utesaker!


Farsan bar och bar...


Mamma spanar in sitt nya hus!

Nu längtar vi allihopa på att få börja flytta in på riktigt!

Jens var här förra veckan med sin kompis. De var ute och fiskade mest hela tiden så jag hann knappt se röken av de.
Dessvärre fick de ingen finfisk mest bara mört och aborre.


Nere vid kraftverket


Fiskarna


Fina Jens

Elin och Moster var här och hälsade på en dag förra veckan så då passade vi på att äta på Annörjan!


La Familia


Elin och Moster försöker bestämma sig


Jag tog iaf fyra små rätter och det var helt ok!

Efterrätterna däremot var super!
Men jag är inte kräsen när det gäller det.. är ju helt tokig i allt som är sött!


Moster tog någon boat av något slag.. verkligen tjusigt och god!


Jag tog banansplit och mmmm vad gott det var!


Just nu har vi min faster på besök och min kusin Linda och henns två barn!
Jempis är också här och den här gången har jag fått rå om honom lite mer, men ikväll ska han back till Ö-sund och jobba.

Igår kom min finfina pink lady till dator. Den är helt underbar!


Postat av: elinkusin

det var roligt att träffa dig, å jädrarns vikken go mat!!

2009-08-12 @ 22:10:29
Postat av: Kungsa

Äntligen ett fint kort på mej!!!!

Huset syns passa till din mamma!!!

Och pappan blir bara grannare och grannare, synsesom!!!

Skönt att du fick rå om Jens lite till slut.

Kram från Moster

2009-08-13 @ 07:43:44
URL: http://djupudden.blogspot.com
Postat av: Kungsa

Äntligen ett fint kort på mej!!!!

Huset syns passa till din mamma!!!

Och pappan blir bara grannare och grannare, synsesom!!!

Skönt att du fick rå om Jens lite till slut.

Kram från Moster

2009-08-13 @ 07:44:41
URL: http://djupudden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback