En dag kvar


Imorgon är min sista arbetsdag!
Det är blandade känslor. Jag är jätteglad att jag haft en jobb hela sommaren och det har verkligen varit roligt!
Jag har fått lära mig otroligt mycket! Och lärt känna många roliga människor!
Men nu längtar jag så mycket till Malmö. Det ska bli så kul och börja skolan och träffa alla mina kompisar.
Jag och Jens ska ju flytta in en ny lägenhet också och det känns spännande!

Ikväll har Berit och Frida varit här en sväng och sagt hejdå!
Vi mumsa på marängsvisch.
Har även gjort en rosa fin tårta som jag tänkte ta med på jobbet imorgon!

Nu blire godnatt.

Förresten lyssna på min nya favoritlåt:
http://www.youtube.com/watch?v=qgI624tOyFo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback