Bara regn


Det bara regnar och regnar här i Härnösand. Tråkigt att vi inte kan vara ute. Fast vi har varit ner på stan en sväng.
Jag har köpt jättefina väggord. Det står Sov Gott. Tänkte jag skulle ha de ovanför sängen, kommer bli fint!

Igår träffade jag Nina ev snabbis på hennes lunch! Hon är så gullig och härlig!
Vi hann prata om allt möjligt och det roliga är att hon ska flytta till Odense i Danmark, så nu kommer vi bo rätt nära varandra igen.


Fina Nina

Här i Härnta har vi ätit gott som vanligt och haft det mysigt!


Jens är först som vanligt :)


Jag gjorde en hallonkladdkaka till efterrätt som var ok!


Nu sitter vi alla och myser i vardagsrummet!

Ikväll har vi bestämt oss för att gå på bio, Sommar med Göran.
Det ska bli roligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback