Vilket välkomnande


Pappa, Kajsa och Erik hämtade upp mig i Ösd igår på stationen!
Det var så roligt och se de!
Och när vi äntligen kom fram till Rossön var nog klockan 23.15.
Kändes helkonstigt och stiga in genom dörren, igårmorse var jag hemma i Malmö och igårkväll alltså hemma i Rossön!
Mamma och hundarna var vaken och jag fick massor av pussar och kramar!
Sen blev det sängdags och jag sov som en stock!

Vaknade klokan 7 av att en oskyldig liten voffsing satt och gnällde utanför dörrn, hon tyckte nog jag skulle vakna!
Båda fick komma in och Tassa tog verkligen för sig och hoppade upp i min säng, såååå mysigt!


Hon njöt...


Viva fick nöja sig med och ligga på golvet!

Sen blev det så varmt så de fick gå.. jag somnade om och sen fick jag skynda på för vi skulle till Ström idag!
Vi har varit och handlat som bara den, en massa gotta, go-mat, alkohol och ett garnnystan.
Hälsade även på Momma en snabbis och fikade! Sen åkte vi över Hoting och han säga hej och glad påsk till Martin!

Mamma, Kajsa och jag tog en promenad med hundarna nu ikväll och vad härligt det var. Och det är så underbart och bara va, inte behöva tänka på något och inte hålla koll på klockan.
Imorgon är en ny dag, jag undrar vad pappa hittar på då?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback