Sista april


Ska firas i Stadsparken i Lund! Jag har hört mycket om denna kommande dag... ska bli spännande och se hur det är i verkligheten. Det brukar samlas ca 15 000 ungdomar där. Fast i år har de satt upp regler:
 

  • inga medhavande soffor
  • engångsgrillar får endast användas på grusgångarna
  • bara boxar och burkar är tillåtna, så inga glasflaskor alls!


 

Innan allt detta festande ska mina tjejer och jag skriva tenta, mellan kl 8-12, sen sticker vi diiiirekt!
Jag har inhandlat korv, jordgubbar, rosa/vita papperstallrikar och plastmuggar.


Såhär brukar det tydligen vara

Så nu hoppas jag på strålande sol som det varit idag, jag (i bikini och shorts) och Jens (bara i shorts) har suttit och solat hela eftermiddagen, sen inhandlade vi varsin mjukglass på Värnhem och fy fasiken vad gott det var!
Tur i oturen att vi har så nära till den glasskiosken!

Postat av: Gurun

Vart har ni solat? på eran innergård eller?

Vilken fest det verkar vara, Oj så mycke ungdomar.

Pappa och jag var två själar i stugan, vilken skillnad. Kram/mamma

2009-05-01 @ 18:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback