Zlatan


Idag har jag och min kära Jempa som önskar så mycket att han känner Zlatan åkt stadsbuss för första gången i Malmö. Inte så krångligt jag trodde det skulle vara.
Vi åkte iaf till området Fridhem och letade upp Zlatans hus. Häftigt hus!


Här letar vi för fullt..


Framme..


Superhäftigt!

Alldeles utanför huset kunde vi se turning torso



och några ankor och några konstiga träd

 

Igår var vi med Jens kompis Christer som också flyttat hit och fikade på lilla torg och kika på annat attraktivt i Malmö.











Nyss har vi käkat kinamat och nu ikväll ska vi på födelsedagskalas hos mina tremänningar som jag aldrig träffat förut, så det ska bli både spännande och roligt!

Igår ringde Manpower och ville att jag ska komma på intervju, så på tisdag blir det av :)

Postat av: Anonym

Ahaa, det är därför Jens vill flytta till Malmö.

Ni kanske kan bjuda hem Zlatan på en kopp fika!

Det ser väldigt fint o trevligt ut där ni har varit.

Längtar att få dricka en kopp Cappucino där nere på ett mysigt utefik. Kram/mamma

2008-09-11 @ 19:30:04
Postat av: Joanna

Coolt med Zlatan!



Vad fint Malmö ser ut, ser fram emot att hälsa på dig sötnos. Pusss!

2008-09-11 @ 23:07:14
Postat av: Elin

Hallå! Du verkar ha det jättebra i din nya stad. Hoppas du får det jobbet också. Vi får höras nåt i veckan så jag kan planera när jag ska åka och hälsa på dig. Det tar bara drygt 2½-3 timmar med X2000. Kram!

2008-09-13 @ 13:00:08
URL: http://enpiggelin.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback