Min Älskade Mamma


Idag när posten kom fick jag ett stort kuvert som både innehöll de papper jag bett mamma skicka till mig och ett underbart kort på min fina mamma och ett kort över min kära hemby Rossön.
Jag både grät och skrattade.
Nu när jag tittar på kortet på mamma så blir jag tårögd.
Gud vad jag saknar dig.
Längtar tills du kommer och hälsar på mig!



Nu är det snart godnatt Anna-Stina för mig.

Så brukar alltid mamma säga.. godnatt Anna-Stina, jag undrar vart det kommer ifrån?!


Postat av: Anonym

Vad roligt att du blev glad över ett gamm´kort på mej. Jag längtar oxå till jag kan hälsa på dej.

Puss o kram/mamma

2008-09-06 @ 19:17:44
Postat av: Anonym

2008-09-06 @ 19:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback