Lycklig


Imorrn är det lördag och det betyder att Jens kommer hit!!
Jag ska krama och pussa på honom i flera timmar och inte släppa taget en enda gång.




Min dag började med två timmars jobb och sen åkte jag iväg och träffade en kille på ett företag som förhoppningsvis blir mitt nya jobb.. jag hoppas, jag hoppas.
Jag har även använt ben och fötter för att gå runt på stan och kika lite.
Vill ha en jacka, ett par skor och massor med stickade koftor.
Men såklart är de inte gratis, så jag provade och tittade!

Nu ligger jag proppmätt i soffan och ska kolla på nya avsnitt av Prison Break.. spännande.

Just det ja, imorgon innan Jensen kommer ska jag träffa min tremänning Johanna och min andra tremännings barn Filippa. Vi ska gå på stan och sen på nallekonsért, vad det nu kan vara? :)

Trevllig helg!

Postat av: Gudrun

Jag håller tummarna för dej! Det känns som du får det där jobbet. Kul med nalle konsert.....ska du ta med din nalle?/Kram mamma

2008-09-27 @ 12:20:35
URL: http://www.annagudruns.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback