ikea


Vilken eftermiddag.. allt som var så lugnt och fridfullt slutade med stress och svettlukt.

Jag hade en väldigt stillsam och trevlig morgon för mig själv. Runt halv tvåtiden kom Linna till mig och vi åt lite lunch, sen vandrade jag iväg på min fjärde jobbintervju.. det gick jättebra!
Jag ska berätta en annan dag hur det går för mig och jobben, det släppte rejält igår kan jag iaf berätta :)

Direkt efter intervjun idag iaf stack jag och Linna ut på Ikea där det inhandlades doftande ljus, gardinstång, gardinstångsfästen, 100 galgar och andra behövliga saker.
Vi åt middag på ikea.. köttbullan, päran, brunsås´n och lingona. Mums vad gott det var!
Sen tog vi bussen hem till mig, kasta in grejorna och sprang till bion, där vi hade hämtat ut biljetterna tidigare idag, som tur var.. och precis när vi trängt in oss på våra platser och satt oss började filmen. Vi hade missat all reklam och allt så vi kom perfekt. Måste verkligen rekommendera den filmen, Patrik 1,5. Har inte skratta så mycket på länge. Superkul!


Tänk att 100 galgar får plats i en ikeapåse!

Nu är jag trött som fan och helt slut i huvudet.. ska snart gå och lägga mig för imorgon ska jag jobba på riktigt och tjäna riktiga pengar!!!! Så skönt!

Postat av: Gudrun

Men herre Gud, 100 galgar!!???

Vad ska du hänga på dom, en strumpa i taget.

Nog för jag vet att du gillar kläder och skor, men det där låter mycket./Kram mamma

2008-09-23 @ 22:01:14
URL: http://www.annagudruns.blogspot.com
Postat av: Kungsa

Undrar bara om du har garderober till alla galjar eller om du ska köpa en sån där klädställning på hjul? Det skulle jag vilja ha men vet inte vart. Måste bygga ut för det!!

Spånnande med riktiga pengar.....

Kram/ Moster

2008-09-24 @ 06:23:01
Postat av: Anna

Hej hopp!

Vet din kusin något om vilka de var? Vad är han byggare på för företag? Kanske känner han Micke..=)

2008-09-24 @ 18:49:36
URL: http://annakjonsson.blogg.se/
Postat av: frida

hejsan svejsan! jag undrar när du kommer hem till rossön? kram Frida:P

2008-09-24 @ 20:24:15
URL: http://p
Postat av: Elin

Haha! 100 galgar?! Du är galen!

2008-09-25 @ 10:56:56
URL: http://enpiggelin.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback