idol


Sen jag kom hit har jag inte tittat på tv mer än kanske 10 min. Tills igår, då fastnade jag framför idol.
Jag höll på dö av skratt när den indiska tjejen försökte vara da buzz..

http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.601480&renderingdepartment=2.10753

Vissa männsikor förstår jag mig inte på. Hur tror de att de har en chans?!
Kan de ta på sig lite finare kläder och tänka på att de ska vara med i tv.
Och killar med ett tajt halsband runt halsen, typ från deras senaste charterresa sen i somras. Så jävla fult!!!! Ta bort!!!

Jag har märkt att jag stör mig så jävla mycket på människor. Det är jobbigt, jag borde ju lägga energi på något annat.
Jag hopppas det försvinner snart.


Nu ska jag titta på ännu ett avsnitt av sex and city, sen ska jag börja städa.. som är det enda jag ska göra idag förutom att kopiera nycklar!

Postat av: pap

hej! ta ett foto utanför inngången till huset,så att jag får se hur det ser ut med parkering.

2008-09-04 @ 10:52:24
Postat av: Anna

Hej Karro, tack för allt snällt du skrivit. Hoppas du gillade Idol, ikväll är det från Lund vilket blir ännu roligare. När de visar från Luleå och Göteborg kommer Annapanna att vara med=)=) Så stolt vettu hahaha

2008-09-04 @ 14:27:39
URL: http://annakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback