Hos Linna i Lund


Igår åkte jag med tåget till Lund.. själva resan tog endast 12 min och det är helt otroligt hur nära Malmö och Lund ligger varandra! Linna mötte upp mig på stationen och visade runt mig lite i Lund, som verkar vara en jättemysig stad med små gränder, torg och härliga platser.




Häftigt träd med snygg tjej

Vi köpte varsin vinflaska och lite mat som Linna tillagade perfekt i sin gulliga lägenhet

Kocken



Det var lite livat i hennes korridor under natten, så jag vaknade flera gånger, men fick ändå sova till halv 9.
Vi åt en brakfrukost och sen begav vi oss ut på stan.

Jag tog tåget hem på eftermiddagen och skulle ta bussen hem till min port. Men det visade ju sig att hela innerstan var avstängd för trafik pga demonstrationen.. så jag fick gå väldigt långt.
Hade iaf ett toppen dygn hos Linna, roligt att få träffa en tjejkompis och skvallra lite!

Postat av: anna

Tack :) Under fredagsnatten blev bror och några kompisar grovt

misshandlad i Åre och fick åka ambulans till Östersund sjukhus där det fick vårdas för sina skador.. Du kanske har läst det i tidningen ? .. Men som tur har han nu fått komma hem igen och mår bättre :)

2008-09-21 @ 10:08:26
URL: http://annanilsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback