drömmer mig bort


Idag och igår har jag jobbat på Ciao Bella.
Det går riktigt bra och är väldigt roligt, tiden går snabbt och jag har saker att göra hela tiden!

Imorse när jag klev ut genom dörren kändes det som jag var i Östersund en höstmorgon, för det var rått och dimmigt.
Vill inte att värmen och solen ska försvinna här ännu.. därför tittar vi på den här bilden


Postat av: Kajsa

Här i stockholm har det varit över 20 grader vaarmt! :)

2008-09-25 @ 20:30:52
URL: http://alltidkajsa.blogspot.com
Postat av: Cemo

Det blev ju supervarmt senare på dagen! När jag var ut på lunchen vid 15.00 så stod termometern vid Hansa på 20 grados i skuggan!

2008-09-25 @ 21:29:54
URL: http://cemos.blogg.se/
Postat av: Joanna



Vadå paradis? :)

2008-09-25 @ 23:47:05
Postat av: Joppeeeelinnnos

HEJ Stumpan!!!!Insåg nyss att ja inte har läst din blogg på Lääänge, (håller på att bli tokig på mitt internet) och shit va de händer grejer hos dig!! hihi...Va GLAD ja blir att du får jobba lite... ;)Å ja vill oxå se Patrik 1,5 den verkar ju hur skoj som helst!!! ;)... Här händer inte så mycket, Kallt börjar de bli oxå (urk) Men Polly är fortfarande GO som tusan,och även Josef..haha...Idag ska ja in på stan å kolla runt lite (fick ju pengar från CSN igår)weeee... Ska även plugga och träffa Hanna å ta en fika...Men nu ska ja ut å Springa :)

Sköt om dig min underbara gosiga vän...pussar

2008-09-26 @ 08:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback