Raster


Det går faktiskt bättre och bättre här på mitt jobb. Nu vet jag att alla ni hade rätt.
Man måste ge det lite tid.
Såklart kommer det nya saker varje dag som jag måste fråga om, men det känns lätt nu att bara fråga en kollega.
Jag känner mig mer hemma i systemet, vet vad mina kollegor heter, har mitt egna skrivbord som jag får stöka ner osv.

Det som är jobbigt med telefonistjobb är när jag får rast. Hur kul är det att sitta själv i fikarummet? Iofs skönt ibland när jag är slut i huvudet och bara sitta och titta i en tidning.
Och sen har jag alternativet att sitta vid datorn som jag gör hela dagarna.. alla internetsidor besöker jag flera gånger per dag.
Kom på något jag kan göra på mina raster!!



Kanske färglägga? Det älskade jag att göra när jag var liten.

Postat av: Anna

Nämen karro vad tråkigt om du känner dig ensam på jobbet, det är trots allt oftast arbetskamraterna som gör att man orkar med... vad gör du för något i telefonen? Är det kundtjänst eller mer likt ditt jobb i stan?

2008-10-07 @ 14:34:50
URL: http://annakjonsson.blogg.se/
Postat av: Marie

Du kan göra armhävningar och sit-ups ;) Förena nytta med nöje liksom. Kruxet är väl att det ser lite lustigt ut :P



Spännande att följa ditt liv också! :) Svårt att föreställa sig att alla runt en pratar skånska! :F



Kraam

2008-10-07 @ 16:12:20
URL: http://gossipbymarie.blogg.se/
Postat av: pap

Du kan lära skåningarna att sticka tjocksockar.

2008-10-08 @ 05:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback