internetdosa


Min internetdosa till banken har varit borta i flera dagar nu.
Jag är så frustrerad och jag har ingen aning om var den är. Jag har letat överallt!
Det är inte likt mig att lägga bort saker på något ställe det inte hör hemma på.
Var sak har sin plats brukar jag säga!

Men nu är den spårlöst försvunnen och idag efter jobbet tog jag mig till en bank och tog en kölapp.. 717 fick jag.
Jag var där inne i ca 15 min och när jag kom stod kön på 694 och när jag gick 695.
EN person fick gå fram på 15 min. Jag gav upp.
Så imorgon tar jag nya tag på ett annat kontor. Det är bara förjävligt att det ska ta en sådan jäkla tiiiiiid.
Om jag bara kunde använda hjärnan och fatta vart jag lagt den..


Var är du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback