TYST


Nu är jag riktigt förbannad eller jag blir galen snart!
Det sitter några rackare nedanför mitt hus och spelar på trummor, sådana där trummor som låter dunk, dunk, dunk hela tiden..
Mitt huvud värkte redan när jag kom hem och illamående är jag också.. ni kan ju tänka er vad skönt det skulle vara med tystnad.
Men neä, det får man inte här.
De bankar och bankar på sina jäkla trummor. Tänker de inte på att det bor folk här?!
Jag har lust att skrika ut genom fönstret att de ska vara tyst.
Tyst, tyst, tyst!!!


Postat av: Anonym

Skrik det då!!

2008-11-13 @ 22:33:47
Postat av: pap

här hör man inga trummor. men kanske en björn som anndas. har precis fixat i ordning, en ny skoter, som ni får åka på i jul.h.n

2008-11-13 @ 22:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback