Snö i Skåne


Jag trodde jag aldrig skulle få se snö här nere. Men vet ni vad. Jag började inte förrän 11 idag och när jag satt på bussen och åkte såg jag helt plötsligt snö på marken och på de flesta bilar.
Det blev en lite chock, för jag och Jensen bor ju mitt i stan och ser bara gråa gator, vägar och betong.
Så när jag kom mer utanför stan och såg alla gräsmattorna som var täckta med snö blev det konstigt. Det är också märkligt hur det gröna gräset tittar fram under snön.


Postat av: Marie

Jodå.. Det finns snö i skåne med :P och det är alltid kallare där på vintern än hemma i jämtland.. isch! hur fick ni en lägenhet mitt i stan egentligen? :)

2008-11-21 @ 20:45:00
URL: http://marieguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback